MUMS!

"FULL FART!" ala benjamin;) haha..

Har idag vart på MIO, Bauhaus, Elgiganten, Jakan, Zoo affären och ÖB. Sen hem och vila lite.. Helt slut!
Fanny kom hit vid 16tiden. Vi kollade lite i Vecko Revyn och babblade massor. :)

Vid 18 så börjde jag med maten. Kycklingfiléer i ugn, men sallad, bröd, potatis sallad och majskolvar (till F o J)
Sen åkte Jim upp till mamma och skulle fixa nått med hennes bil.
Så då satte jag o Fanny oss i soffan och kollade på Twilight! :D Tror det tog 20minuter innan Fanny sa "måste se den en gång till innan jag går o lägger mig!" haha.. Såå söt! Men fan, jag är oxå heeelt såld på den! Har sett den 5ggr nu! haha.. Och tröttnar inte!! Det är en sån spänning mellan edward och bella, och man vill bara ta på den! Man ryser när dom ser på varandra... ÅH! :)
Tror tyvärr inte New Moon kommer vara lika bra... Trailern verkar inge bra... :( Tror kärleks spänningen är borta då tyvärr.. Men får vänta o se!:D

Jim körde hem Fanny. Så jag ska ta o gå med hundarna. Sen blir det en dusch. Fryser lite! Och har jätte ont i magen!:(

Har tagit bilder på sovrummet. Kommer upp imorrn. orkar inte nu,

Nattii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0