KAN MAN...

.. bli beroende av en sång? Så man måste höra den hela tiden? Vart man än går så måste man höra? Man spelar piano med fingrarna när den spelas.. Man drömmer sig bort.... tankarna är någonstans där man vill vara...
Svaret är ja... Jag har en sådan sång i min mobil som spelas om och om och om igen....

Har inte sovit bra alls inatt... Drömt mardrömmar och legat somnlös från stund till stund... gick tom upp innan klockan för att jag inte ville ligga kvar... Ville inte drömma mer... Gick upp och duschade och har fixat mig o nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli kvart i elva, då kommer mamma o hämtar mig. Ska köra mig till psyko.
Har ingen lust alls o gå dit... Men hoppas på att tillfällena kommer bli färre o färre nu..

Den här veckan börjar jag jobba 5timmar om dagen. Känns bra!! :) Får se hur länge jag stannar där. Ska väl prata om det idag antar jag... Vill öka på timmarna ganska "fort" nu. Vill vara klar till december faktiskt! Och stöter jag på nå problem så vill jag inte sitta där sista november och har inte ens kommit upp till 100%... Utan vill ha tiiiid!! :)


Tyckte om den så mycket!:)

Nu ska jag nog gå med hundarna o sen åka.. :)

Ha en bra dag alla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0