HETTA!

Är varm och kladdig om benen och armar..... Vill bara springa runt i tunikan hela dagen! Men fan, den är kanske lite kort för det;) haha..

Idag har jag jobbar. 9-13. Gick bra! Lite barn. :) Så skönt! På våran avdelning har vi 3barn... Sååå jobbigt!!;) haha..
Men fick sååå ont i magen runt 12tiden.. Så när jag kom hem blev det soffan och sova med benen högt upp. Sen blev det en dusch och nu sitter jag här o kollar på Drillbit Taylor. Mycket bra!;D

Stackars min Skrållan. Hon har börjat löpa så hon har fått på sig sin trosa. Men hon tycker inte alls om den!! Snuffan... :( Hoppas bara på att det lugnar ner sig tills vi börjar kursen. :) Det är den 18 så hon har några dagar på sig...

Snart ska vi åka till Kattis och Jocke. Dom ska bjuda på middag igen. :) Mysigt!! Va riktigt trevligt i söndags! Ska ha med kameran idag oxå. Och hundarna ska med oxå så slipper dom vara själva.

Bea har jobbat nu i 3dagar. Det går super och hon verkar trivas. :) Hon har underbara arbetstider iaf! 9-15. såå skönt! För henne och hanna. :)

Igår va jag uppe hos mormor. Hade med mig mina 3 och där uppe va alla med. Så jag, mamma, Bea och Hanna gick ut med hundarna... Fint det va! haha.. vi hade 8hundar som vandra runt o kissa o lukta överallt! haha.. Såå roligt!! Vi va 3små grupper lixom. :) Men det gick super!!:D
Sen fick dom alla springa lösa på ängen och fotbollsplanen. :) Hystersikt! hahaha.. :D

well.. Nu ska jag packa det vi ska ha sen åker vi nog vid 17-17.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0