HELGEN

Sitter i soffan hos mamma o gänget. Kollar på Charlie Änglar 2. Den har man ju sett några gånger.. :)

Imorgon vid 10 åker jag o mamma till Södertälje. Vi ska gå runt lite där och jag ska fota och förhoppningsvis köpa mina skor. :) Verkar ju vara fint där i centrum!:D

Sen på eftermiddagen så ska jag o mamma åka till kära Zandra som har inflyttnings"fest". Blir lite käk o så. :) När vi kommer hem sen så blir det krääääftor!!:D hihi..
Full dag imorrn!!

På söndag har vi 5 visningar!! haha.. Från 12-16.30. Full rulle hela dagen igen!:D

Sen jobb på måndag igen. Ska försöka vara på jobbet till 14 istället för 14.30. Så jag får lite mer tid än 2timmar.

Ska snart gå hem.. Jim är hos åke och fixar. Men hsn får ge sig snart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0