...

Vet att det är ett jävla klagande på mig just nu-men faan va ont jag har!!!
Har ringt till V-centralen idag och fick en tid på fredag. Så blir hemma i veckan, för jag kan inte springa runt på jobbet med denna smärta!! Så idag har jag vart ute en gång med mina stackars vovvar.. Jag kom inte längre än till gården här ute..=/ Mamma fick komma på lunchen och gå med dom. Helvetes smärta!!
Tur att Jim kom hem tidigare idag!

Han fick gå iväg o handla nu. :P Fanny kommer hit när hon slutat. Då ska vi äta Club Sandwich. Sen blir det kanske någon film. Har både Angels & Demons och Män som hatar kvinnor.. :)

Sitter o kollar på Polar music prize 2009 på 4an. Snygging Salem som sjunger;) hihi..

Ja, de va en snabb o kort update från stackars mig....
Kanske hörs sen igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0