=(

Ont idag med.. Ondare än igår... :( Inge roligt alls!!

Har idag suttit i soffan hela dagen.. Kan inte komam så långt.. Och bara för att man inte kan göra så mycket så vill man självklart göra massor! haha.. Typiskt!
Har ju bara gått skiiit på tvn idag.. Så jag satt o kolade på Tv.com efter någon bra serie. Faan, har ju sett dom flesta... Så det blev o ladda ner Entourage säsong 1. Vettefan om jag tycker det är så bra..=/ Men får ge de en chans! Vet att jom vill se dom nya säsongerna, så får hoppas på att det blir bättre! :)

Jims ka snart åka o hjälpa johan pohan lite. (han ska flytta) Så då ska han köra upp mig till mamma, har iiiingen lust o sitta hör hemma o inte kunna göra något! Då sitter jag hellre där uppe o leker lite:)
Tar nog med mig klicker och korv oxå;) hihi..

Började igår med att träna in trycka nosen på handen med skrållan. Gick sådär. Men går säkert bättre idag! :)

Shit, jag som brukar lägga in bilder varje dag, nu har det vart tomt några dagar!! Får fixa det sen tror jag;)

Nu ska jag åka!

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket sötnos (: vad sysslar du med ikväll?

2009-08-27 @ 22:15:31
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0