DREAMS....

Har suttit här vid datorn en stund nu.. :)
Kollat runt på uppfödare. Hittar många intressanta! Det är bra! För då kan man hålla kolla på vad som händer under åren. :)
Sitter även och funderar på vart jag vill bo.. Största önskan är ju att bo vid en sjö, med massa gräs och skog. :) Gärna ha lite djur i närheten, me tanke på vad man ska ha för hund;) Och sedan ett stoort hus!!:)
Jag o Jim pratar ofta om hur vi vill att vårat hus ska se ut och hur det ska vara. Måste vara praktiska golv-många tassar som springer runt. Ha en bra grovingång för o kunan duscha och torka skitiga hundar;) Härliga ytor att spendera med vänner och familj. :)
Jim vill ha stort(med stort S) garage och så ska det vara en gäst stuga oppepå;) haha..
Jaa, våran livsplan är inte liten. :) Men älskar att vi har en!!


Fanny va ju här på kvällen. :) Mycket mysigt!! Vi lagade mat tillsammans, sedan satt vi i soffan o pratade utbildningar och såg på Fools Gold. :) Såå snygg han är!! Och hon oxå för den delen;) hihi..

Oj, nu måste jag försöka ta mig upp från soffan och ta ut hundarna på gräsmattan så dom får kissa. Sen blir det sängen. :)
Imorgon är Hannas första dag på förskolan. Så synd att jag inte är där o får se hur det går... Men dom komemr hit efteråt!:)

Nä, natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0