BLABLABLA....

"Ajajaj, va det dunkar o de bankar..." Jaa, den låten har man ju hört förr! men nu handlar den om min fooot!:(
Känns som om tabletterna inte hjälper.. :( Och inte voltaren salvan heller.. :(

SItter i soffan just nu och funderar på om jag ska ta en dusch innan jag lägger mig eller om jag ska gå o lägga mig utan o duscha... Så skönt o ta sig en dusch innan sängtajm och speciellt nu oxå, när jag har ont i foten! Smärtan lixom försvinner för en stund känns det som! ah, vi får se..

Va uppe hos mamma förut. Hanna va nyvaken, så det va mysigt! Fick en liten gos stund!:D På köksbordet! haha.. Där skulel hon sitta lite. Så vi gosade lite och så bytte vi kläder. Hon är så söt och har blivit så stor!!:D Kan knappt tro att hon ska börja på dagis på tisdag här hemma i Sverige!! Ska bli roligt!!

Gjorde en snabb köttfärssås till middag idag. Har så svårt o få bort tomat smaken.. Inte alls gott tycker jag!! =/ Men lyckades tillslut! Blev riktigt god faktiskt. Men måste lära mig o fixa det på en gång! hmm..
Är inne mycket på kyckling o nudlar nu. Sugen på det heeeela tiden!! Så imorn blir det nog nudlar tror jag... Får se om jag äter hemma eller hos mamma. Jim är borta hela dagen imorrn så han kommer nog inte hinna hem till middag.. Och har ingen lust o äta själv..

Skulle ha åkt till Pessin o co i helgen. Men eftersom jag har så ont i foten så skjuter vi upp det till nästa helg. Kan ju inte gå ut o dansa i en skadan fot. =/
Men ser fram emot nästa helg!!:) SKa bli roligt o se deras "nya" hem! Va ju ett tag sen dom flytta. Bara det att jag inte hunnit dit än. Eller haft råd.. Önskar jag hade körkort! Allt hade vart lättare då!!

Mitt körkortstillstånd har gått ut. Så har fixat nya papper till det som ska skickas in. Så nu jäklar!! Nu ska jag köra biiil! :D:D:D Skönt att Jim är så pass gammal så vi kan köra! :)
Synd att mamma har en automat, får ju köra med henne oxå. Men vill inte köra automat...

Jaja, nu svammlar jag mest på om massa skit!


Min söööta flicka!!♥


Natti gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag såg att du skrivit hos linda någonting om nånting klick?:D haha, vad är de för någonting? jag har nämligen en liten skällig chihuahuatös och ja skulle gääärna få stopp på de ,P haha

2009-08-28 @ 00:36:39
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0