AJ!

Ligger i sängen, lite kallt är det faktiskt! men kan ju bero på att fläkten är på.. :P Annars är det riktogt äckligt varmt!!=/ Men den är riktad lite fel känner jag.. Vill inte ha den på mig..

Har vart på Ikea en sväng med min karl. :)
Jag köpte små och stora värme ljus. Små block ljus i olika färger och vanliga ljus i orange. :) Sen blev det en visp till köket oxå. Va nog inget annat faktiskt.. Jo, påsklämmor till mamma:D haha..
Sen körde Jim mig hem till Fanny. :) Kom ganska lagom, hon hade precis ätit. :)
Så vi drog igång med mina naglar. Och faaan va det brändes idag!! Ajajajaj... Men dom blev skitcoola! (Bild kommer imorrn. Alldeles för mörkt o ta nu)
När vi va klara med mig så drog vi igång med henne. Vaxa-benen-tajm!!:D sååå roligt o pina henne lite;D haha.. Hon hade köpt värsta coola rollern som man rollar på vaxet med! Så va riktigt enkelt o få på. :) Vi skulle ta hela benen, så började med låren o sen neråt. Gick bra! Bättre nu än förra gången .:) Men har ont i ryggen nu! Hon har legat i soffan och jag har stått konstigt över henne, så nästa gång blir det o vara här eller på något som hon kan sitta hägre upp på! =/
När vi va klara med henne så satte hon en på mitt ben.. AJAJAJAJAJAJAJAJ!!! Och jag hade inte ens så mycket hår, så fatta va ont det gör om man har mer?!?! ÅH! Inte roligt alls!! Så kommer nog faan inte njuta nästa gång jag gör på henne! hahaha..

Nu ska jag ta o sova.. Upp o jobba imorrn! Måste gå till gymmet oxå. :)

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0