VOFFVOFF!

STRÅLANDE SOOOOL! :D Hihi..

Idag va man uppe tidigt... Usch.. =/ Men vi va på klubb-stugan kl 09.45. Vi va först där. Sen droppade det in fler o fler hundar, sååå söta!:D hihi.. Ida, från jobbet och hennes pojkvän och lagotto-valp Tuff va oxå med! Såå roligt!!
Hade med min kamera.... Ja, juste! Hmm.. Inga batterier! =/ Så får bli kort nästa gång. :)
Har iaf vart i skogen o tränat. Inkallning, kontaktövningar och fika! :) Mycket roligt och bra!! :) Nu vill ju jag bara köra igång med Skrållan! :P

Jaha, hela dagen kvar... Vad ska man göra idag då? Blir nog lite städa.. Hur trist det än är så är det lika bra.

Va o handla i fredags på ica maxi. Fick mina solcells lampor! :D
Så nu står dom på balkongen och lyser så fint på kvällen. :)





Imorrn är det dax för jobb igen. SKa prata med dom om o gå upp i tid och vilka dagar det kommer vara. :)

Vet inte riktigt hur resten av veckan ser ut än... Men hoppas på att träffa Fanny, sola och träna. :)

Har iaf fått ett kort nu på mina fräknar. :P Blir mer o mer för varje dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0