VÅRBLOMMOR

Igår va det Plantagen som gällde!:)
Äntligen åkte vi dit och jag fick köpa blommor till balkongen! :D

Blev Panséer som gick i lila/vita/oranga. Blev fint tycker jag! Jag är ju värdelös på o plantera bara... Första gången, får skylla på det;)


Tycker om den här bilden riktigt mycket! Skrållan ser så söt ut!:)





Köpte även en vattenkanna! *äntligen!* Har tidigare bara använt en cola-flaska. Så slog till på en riktigt ordentlig kanna!


En barn kanna!:D haha.. Den är såå söt! Och alldeles lagom!:)



Idag så va jag hos mamma en stund. Jim o Leif har tvättat bilen. Och vi va på MediaMarkt o köpte tv åt morfar. Blev en Philips 26". Ganska fin.
Och nu har jag städat här hemma. Vi får besök av Johan ikväll. Han har med sig en vän som jobbar på ett företag som Jim vill jobba på. (Dice heter det. Är ett spelföretag. dice.se ) Så Jim sa att han ville impa lite, så jag skulle städa lite extra ordentligt;) haha.. Såå söt! ♥
Jag ska iaf gå o duscha strax. Jim är o handlar. SKönt att jag slapp! :)

Hoppas på att värmen kommer snart igen! Såå kallt ute! Men solen skiner iaf!:)

Nu ska jag duscha o fixa mig:)
Sen blir det grilla kycklking!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0