UPDATE

Många dagar sen jag skrev! Har bara haft stora datorn tillgänglig. Vårat tangentbord är såå jobbigt o sitta o skriva massor med.



Den här veckan har iaf vart okej. Känner inte för o göra så mycket bara... Men är glad att solen kom tillbaka idag! Vart såå varmt o skönt!! :D

Idag så började Chicas valp-kurs. Såå roligt! :D Jag o mamma va där runt 18.45. Första mötet skulle vara utan hundar. Så Chica fick vara hemma. :) Men trots att det inte skulle vara ngr hundar så va det iaf ett antal söta o urgulliga valpar med. :) Inte hela världen, men svårt o koncentrera sig på vad man pratar om. :)
Verkar iaf heeeelt otroligt bra o roligt! Många trevliga människor och kursledarna verkar toppen! Så nu längtar jag till söndag:) Trots att det är mamma som är den som ska gå kurs så kommer jag iaf att följa med. Alltid roligt och man kan ju snappa upp ngt;)

Jim har fullt upp i skolan just nu... Hela veckan har vart 8-20 8-22.. Inge roligt alls!!! Jag blir sååå nedsänkt när han är trött o grinig. Även om nget går ut över mig, så blir det ändå att det smittar av sig lixom. Men tur att det snart blir bättre!:)

Jobbet går super!! :D Kommer nog nästa vecka gå upp till 3timmar istället för 2. Tyckte att 2-4 va ett sånt stort hopp! Så då blir det lagom med 3. :) Ska va med på nån lunch o så oxå. :) Är toppen roligt iaf!! Barnen börjar känna igen en nu oxå. Jag menar, är man där en sån kort stund varje dag så minns dom ju en inte så bra dagen efter. Men nu, jag nu blir man överfallen så fort man kliver in genom dörrn! :D Kramar och ännu mer kramar:) Känns bra;) Personalen är jätte trevliga! Och dom säger att jag är mycket possitiv och verkar glad o allt va det nu är. Det gör ju att det blir ännu roligare!:D
En tjej som är ett år yngre än mig, Ida, vi trivs bra tillsammans. :) Hon har hund, så tiden med henne rullar fram! Jätte roligt! Blir nog nån kurs tillsammans sen till hösten med hudarna och mycket drottningholm i sommar. :)

Åh, borde gå o lägga mig! Men har massor av grejer o kolla upp innan det blir säng dax...

Men lite uppdatering har det blivit iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0