DROTTNINGHOLM=)

Igår va det ju Hundens Ö. Underbar plats!!
Vi åkte hem till mamma innan och lämnade Aslan och hämtade Chica. Sen bar det iväg... Vi svängde in på Bromma Zoo oxå. Köpte en snygg sele till Skrållan, en klövje-väska som man kan lägga grejer i. En "jacka" till zorri som är GUL med reflexer på. Man ser ju inte henne på kvällarna, så det va toppen! Sen köpte vi en liten väska som man lägger godis i. Som man sätter fast på jackfickan, byxan osv... Köpte lite godis o andra små grejer oxå.

Så nu bar det iväg!!
När vi kommer fram så blir hundarna tokiga! Det är som om dom har förstått vart vi ska! :D
Och denna plats vi kom till-UNDERBAR! Alltså, det va så galet stort!! Hade inte förväntat mig att det skulle vara så stort! Och glada hundar överallt! :D Blir o åka dit i veckan oxå tror jag. :)
Bjuder på bilder istället för o skriva om allt... :)


En halv chockad Chica, som inte alls förstår vart vi är!








Jim, men hundgodis i munnen:P


På väg mot andra ön.


Goodis tajm! :P


Underbara Drottningholm! Såå stort!


Alla vovvar!:)


Denna häftiga skapelse kom fram till oss. Och jag tror inte ni förstår hur stor det faktiskt är...


...förens ni ser det här! hahaha..


Buuus!




Möte... :)




Sötis tjejen!


Tar en liten paus och dricka lite vatten. :)


Sjön runt om öarna. :)


Tjohoooo! Badaaa!




Starx åker hon ner....


Och i nästa sekund efter detta är att hon hoppar upp på mig och jag blir dyyyngsur! =/


Söt!:)




Söööt!


Godis tajm!


Viii! ♥




Min sööta Zorri!




En trött Skrållan!




Så här skitig blir man av att åka till Hundens Ö.


GE MIG DIN GLASS!!


Mums.. :)


Nu vill jag ha dina pommes! :P



Idag då.... Gud vilket tråkigt väder! Blött o dant oxå! Hmm.. Men men.. Gör inget! Måste skriva lite grejer iaf så. :)
Tycker synd om mamma som åkte till morfar för o fixa i trädgården! =/

Ska försöka få upp min karl nu! Han får fan inte sova bort mer av denna dag! :P

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: Men seriöst ge dig? Deprimerad är ett ord som missbrukas och det är lika allvarligt som att man har borderline osv. En person som är deprimerad lämnar aldrig huset, går inte upp ur sängen osv. Hon skrev att hon jobbar som modell antagligen lämnar hon huset? Hon mår dåligt över det men hon är inte deprimerad. Kom inte och försök läxa upp mig för jag vet hur det är att vara bland psykisk sjuka personer. Ta reda på fakta innan du kommer med loliga kommentarer!

2009-04-05 @ 18:57:41
URL: http://barbiedramaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0