SÖNDAG

Åh, vilken tråkdag.... Jim har åkt iväg för o jobba.. Mamma är hos morfar.. Fanny vet jag inte riktigt vart hon är..

Gårdagen va iaf lyckad. Kycklingen vart liite bränd på grillen. Men gjorde inget. :)

Imorgon är det dax för psyko igen. Inte haft något på 2veckor. Såå skönt har det vart! Men nu är det dax igen... Har ingen lust alls för det... MEN, nu är det så. Så får bara lov o göra det o se glad ut! Sen kl 14.30 är det jobbdax. Hoppas på att det blir varmt igen snart!! Fan, mitten av april.. Snart Maj lixom.. Snart sommar!! Åh, hoppas på att få vara ledig i sommar. (mitten juni till mitten juli) Vill göra lite svenska äventyr!:P
Sandhamn, landet, värmland, linköping, stan, drottningholm.. :) Hoppas på varm sommar!:D

Jim kommer jobba varje lördag och nästan varje söndag i maj. Det suger lite lätt faktiskt! Men han får ju inga pengar av csn under sommarn så han måste ju... Önskar jag fick mer pengar så jag kunde hjälpa till mer!! Men nu är det ju inte så tyvärr.....

Nu ska jag ta o fixa disken o sen sola lite på balkongen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0