LÖRDAG; SOL, HUNDENS Ö & GLÄDJE

Idag är det lördags som sagt.. :) Och det är verkligen underbart väder ute!!!

När jag skulle ut med mina grisar tidigare, ja då vägrade dom komma!! Jag va helt ärligt tvungen att gå o hämta dom ute på balkongen där dom låg i solen! haha.. Det va lite roligt faktiskt!
Är så kul, det märks så väl att dom älskar solen och våren! Mer än oss tror jag. Dom njuter precis hela tiden!

Just nu ser det ut såhär;





Idag blir det som sagt iväg till Hundens Ö ute på Drottningholm. Mamma hade inte tid, så blev glatt överaskad när Jim sa att han hade tid!! :D Så det blir vi och våra hundar och även Chica tror jag. :) Så 4hundar.. Får se om vi lämnar Aslan hemma kanske. :P Han är ju trots allt väldigt vaktig på sina tikar!
Ska iaf bli myys! :D



Igår kväll så såg vi på film. Äntligen fick jag se Marley & Me!
Och kan säga, det va den bästa bästa bästa film jag någonsin sett!!
Den tog i hjärtat på en! Vet att mina hundar en vacker dag kommer att försvinna från oss... Och den här filmen fick verkligen en att fundera lite på det!
Såå bra!
Jag o Jim grät som tokar!!
den får 10/10 hundnosar av oss;) hihi..







Jenifer Aniston och Owen Wilson spelar gudomligt bra tillsammans! Och hennes kropp är ju helt otrolig för o komma upp i ålder!
Se den om du vill gråta lite! :)


Nu ska jag gå o duscha med min karl. Sen ska vi åka!

Ha en topen vårdag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0