I STOCKHOLM ÄR JAG FÖDD

Den låten spelades nyss på min ITUNES.

Jag älskar verkligen våren! Är underbart att se solen skina!
Och det bästa jag vet är ju faktisk solnedgången. Men det har väl sina orsaker... :) Emelie vet nog vad jag menar. Är man uppvuxen ute på Lislö så kan man inte älska annat än just solnedgången!
Saknar verkligen sommrarna där ute! Har nog haft den bästa barndomen som någon kan ha!:)

Såhär ser det ut om man tittar ut igenom fönstrena här hemma. :) Hoppas på en liten prommis när Jim kommer hem.






Ikväll blir det sen middag. Ville äta tillsammans med Jim och han har ju som sagt inte kommit än. Men blir iaf kyckling med goood sås och nudlar. :) mums!
Sen blir det film, Marley & me och mys i soffan!
Perfekt fredags kväll!
:)

Nu ringde han, är på väg hem! Så nu ska jag laga maaat! :)

Ha en toppen kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä det finns nog inge vackrare! Du får dra med dig karln och vovvarna och kika förbi i sommar! Jag och Danne har iaf en egen vecka, men annars är ju mammi och åke ute hela tiden.....



åh vad kul det är att ha jobbat 10-18 idag.. SUCK! :(

2009-04-04 @ 22:14:03
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0