FRÄKNISEN

Idag har jag o Jim vart på New Yorker! :D Jag hittade 3 Bhs och trosor till och en t-shirt. HItade ett sjukt snyggt linne oxå, men Jim tyckte inte om det. :P
När vi va klara där så åkte vi hem till Kattis o jocke. Love deras hus alltså!! :D Vill haaa!
Har även vart hemma hos Jims pappa en sväng..

Sen kom vi hem till mamma. Vi grillade fläskfile. Sååååå gott!! :D

Leif o Johan är nu här och dom spelar bilspel. Så söta så när dom svär och har sig. :P

Imorrn ska jag o mamma hem till Fanny o tapetsera i henns kök. Det kommer väl att ta halva dagen, så resten av dagen blir nog lugn..

Har iaf fått liite fräknar nu i helgen! Underbart att få dom! :)



Vill ha meeer! :D Hihi..

Åh, vilken bloggtorka jag har just nu.. Får skriva imorrn istället.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0