=/

Åh, vaknade kl 7 imorse av att mamma skickade sms. Hon skrev att Sterling har gått i konkurs... Blev såå chockad o arg!! Bea o Hanna skulle ju kommit hem idag ju!!=(  Men alla flyg inställda.... Mamma hade ju oxå bokat biljett för o åka i November.. Oxå avbokat nu... är glad att jag inte har hunnit boka någon biljett än... Jag o Aslan ska ju ner till Spanien i januari för o knipsa kulorna;) så nu måste jag hitta nå annat flygbolag som tillåter hundar i kabinen.. Suck....

Pratade iaf med Bea idag. Hon hade en låååång historia om hennes dag för o boka nya biljetter och hinna med allt annat.. Haha, helt galet! tror hon bokade om sin biljett 4ggr.. För först va de ingen bekräftelse på resan, sen blev den avbokad... o sen blev det fel dag hem... oja.. Galet!!
Men nu är det iaf bokat, dom kommer imorrn eftermiddag:) Stannar tom Onsdag nästa vecka. ska bli såå kul o träffa dom! Speciellt Hanna, hon är ju så stor nu:) hihi..


Jag har varit jätte duktig idag! Jag tycker det iaf...:)
Gick upp o ut med alla hundarna (5) sen åt jag frukost o så packade jag min väska till gymmet. Sen tog jag mig en promenad (Kall!) dit. Va där ungefär en timme. Såå skönt! vill bara att kilona ska raaaasa av mig nu!!! :P
När jag kom hem så blev det kyckling o nudlar med lime wok, gaaalet gott!!
När klockan va runt halv tre så vek jag all tvätt som vi tvätta igår. och rensade lite oxå på en gång. Lyssnade på Orup och gick runt o sjöng med lite oxå;) hihi.. Sen va det prommis dax med hundarna igen.. Suck, tufft med så många! haha..

Mamma kom hit vad kvart över fem, vi åt tacos o sen somna hon på soffan vår en stund.
Jim kom just hem o han har nu ätit o sitter nu i soffan här brevid mig o pluggar. Så duktig så:) Är såå stolt över honom!! Hihi.. <3




Nä, nu ska jag lägga mig ner i soffan o glo p l något.. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica (stjertica haha)

Vad fina ni är tillsammans!!:)

2008-10-29 @ 20:56:50
Postat av: Steffi

Stjertica, haha.. sött!!

Tack så mycket!!:)

När ska vi ses då;)

2008-10-29 @ 21:02:52
Postat av: Emelie

Ja, verkligen:) Hum, du verkar ha haft fullt upp hela dagen.. Inge jobb just nu eller...? Puss

2008-10-29 @ 21:47:15
URL: http://craoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0