Äntligen!

Jaa, kvällen va härlig igår! Mamma, jag o Jim käka middag vid halv 6. Sen somnade jag o mamma i soffan:) såå skönt! Haha.. Vi försökte få tag på Bea, men inge svar.... Vart är hon nånstans? har dom kommit till Paris? kommer planet gå i tid?.... SUCK!!!

Men vi visste ju att dom skulle åka från Paris runt 20. Så vi kollade LFV, o där stod det 20.10 och att dom skulle landa 21.55. Så kl halv tio åkte jag o mamma till Arlanda. Däär satt vi sen......... hade iiingen aning om vart dom tagit vägen.. *suck o stön...* Två plan hade kommit från Paris. "Men dom kommer ju aldrig!" När klockan va 23.20 kom dom äääntligen ut!! Bea drog på vagnen med väskan och Hanna satt på den. Ögonen röda o heeelt slut! När hon såg mig log hon liite iaf. Det kändes skönt!:) Och så säger mamma "Vart har du vagnen då?" haha.. Bea blev alldeles förvirrad, " faan, den står ju kvar vid bandet där inne!!" hahaha.. Så Bea rusar in igen... Men kommer ut ganska fort igen..:)

Bil resan hem blir en rolig berättelse från Bea om deras dag...

Men nu är det uuunderbart o ha dom här!
Hanna har blivit så stor!:D Det är så mysigt:) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0