Valpar!

Mamma har nu vart hos Bea i 2dagar. Idag så kom valparna!!!:D Än så länge har det kommit 3stycken.. :) KOmmer nog miiinst 3till... :) Underbart mysigt!! Mamma sa att hon hade dragit ut den 3dje. Ojoj, kommer bli tuffa timmar resten av kvällen!  Åh, önskar jag va där!! Vill oxå va med...

Idag har jag o Jim vart o besiktat bilen. :) Problemfri!! Som om jag inte redan visste det... ;) Det är ju guuuld bilen!;) hihi..

Igår så tränade jag och sen gjorde jag en sååå god pastasallad! Mumsigt god!:)

usch va arg jag är på att det blivit slask!!!!=/  HATAR SLASK!!! Guud va jag hoppas att det blir kallt igen!! NUU!!

Nu ska jag o min älskade se på Chuck!!:) Sååå bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0