veckan...

Oj, såg nu att jag inte skrivit på flera dagar! Vet inte varför riktigt, men men.. :)

Har inte hänt så mycket den här veckan. Johan va här i Måndags, vi gjorde sockerkaka och spelade Xbox. :) Jag gick o la mig kl 2 typ. Jim smög in i sovrummet kl 5.. Haha.. Sooom vanligt;) Johan Han sov på soffan han.  Han har nu oxå en egen tandborste här! haha..
Tisdagen blev myyyycket lugn!! Killarna sov fram tills halv 3.. Jag Oljade in vårat köks bord, kollade på "Våra bästa år" och gjorde mig en såååå god sallad och en bröd bit. :) När kl blivit 3 så börja jag tvätta. Så allt blev rent:) Skönt!

Onsdagen, Arbetsterapi på Jakan Sjkhs. Gjorde en av mina ramar till min fotovägg. :) Blir nog bra!
Sen kom mamma o hämta mig, åkte hem till henne. Åt lite lunch o sen hem. Jag gick till gymmet och träna lite. :)
När Jim kom hem så åt vi Pasta Carbonara och sen spelade vi "Fable 2" hela kvällen:) mysigt! haha..

Idag sa jag hej då till Jim vid kvart i ett. När kl va 15 så tog jag bussen till Kista och mötte Jim. Jag köpte en ny deo, foundations pensel, rakgel och en Tunika från Gina. :) såå fin!!
Träffade Fanny som stod och prov jobba på Body Shop. Hon va så duktig så!!:D <3
Vi vart lite hungriga så jag åt en Hamburgare från Texax nåntig o Jim åt pannkakor:P hihi..
När vi kom hem så ringde jag Leif, så nu sitter vi här. Alla tre o myser i soffan;) eller inte... Dom spelar bil spel och jag kollar på:P hihi.. Dom är så söta!!:)

Juste, Jim va hos tandläkarn. Han måste dra ut sin visdomstand..... =/ *AJAJAJAJ* Så nu har han fått en tid den (!)11December....... Ska nog åka in till akuten med tanden så får dom dra den istället..... Kanske inte blir lika dyrt då..*hoppas!*

Helgen blir ganska lugn. Imorrn är det fest för nån gamal klass kompis till Jim, Pohan och Leif. Hon fyller år. Så då ska vi ut, Har inte varit ute på jag vet inte huuuuur länge!! Så ska bli spännande...
Jim jobbar lördag o söndag, så som sagt-blir lugnt!

Kanske vara med Fanny, om inte hon o Andrew skulle göra nått.

Märkte här i veckan oxå att jag måste färga håret igen..... Lite röd utväxt som måste bort;) haha..

Nää, nu ska jag nog klaga lite på Leifs kör

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

hoppas det blir en rolig fest ;D Haha, egen tandborste! Javisst var hon söt i klänningen.. den ska jag framkalla till ett stort foto :)

2008-11-14 @ 10:07:43
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0