Hund kläder och dansband

Jaha, idag är det lördag.. Guuud va heögerna går fort! Vill att helger ska vara Fre-lör och sön!! =(
Hade förvisso turen av att Jim va ledig igår. :) hihi.. Vi skulle ju på fest igår. Vi skulle först hem till Leif o äta middag, det fick jag veta kl halv fem. Då jag trodde att vi skulle åka in till party stället o äta där. Men ej. Men det gjorde ju inte så mycket. :) Hellre lugn middag hemma än ute.. :) Så vi kom hem till Leif. Jag, Jim o Johan-Pohan. Han bjöd på Köttfärsås och pasta. Sååå gott!:) Och sen så drack vi lite.. o lite mer... o lite mer...... Det kom två killarn till. Vi tänkte att vi förar lite här hemma, innan vi går dit.. MEN!!! När kl va halv 10, dåååå säger jag ;"ska vi gå dit snaart eller??" Med en liten förvånad blick på klockan. Trodde den bara va typ 7. Haha.. O då säger typ alla i kör ; "äh, vi kan ju lika gärna va kvar här! Spela GH, dricka lite mer o latja" hahaha.. alla sa inte riktigt så, men kan kortfatta det så.. :P Så vi hade en hemma fest istället för o gå ut. hahhaa.. Och det gjorde verkligen iiiiiingenting!!! hahaha.. Vi hade sååå kul!! Hade massa disskutioner, spela GH som sagt, lite andra spel och lite Youtube;) Leif märkte att jag va nog inte så oskylding som jag verkar, med sprit alltså. :P haha.. Så nu har han o jag bestämt oss fär o ha en "Hävar-kväll" haha.. får vi se hur det slutar..... Bara vi inte dricker Turkisk Peppar!! (för det vet vi ju hur det slutar Pessin!) haha..

Men som sagt, riiiktigt trevlig kväll!!:)

Idag blev det en mamma dag:) Jim har jobbat hela dagen.
Jag o mamma åkte iaf till Ica Viksjö, handlade lite. O sen blev det Bromma Zoo. Köpte regn kläder till hennes vovvar. :) Såå fina nu så;) Så nu har alla våra hundar fiina Hurrta kläder:) hihi..
När vi kom hem så åt vi gooood rostbiff o potatis sallad. :)
Blev lite promenad med hundarna, i deras nya kläder, kan säga att iiiingen kissa! Ja, av mammas alltså.. Dom såg liiiite ynkliga ut oxå.. Haha.. Men dom vänjer sig snart!:) Nu kan Nellie få springa huuur mycket hon vill i leran;) haha..
Till middag åt vi entrecote och potatisgratäng. :) Såå gott! hihi..
Nu på kvällen har vi kollat på Dansbands-va den nu heter... hihi.. Har inte tittat på det tidigare, men det va faktiskt riktigt bra! Haha...
Dom flesta som känner mig o min familj veet ju att Arvingarna har en stoor plats i våra hjärtan:)
Så det här med Dansbands-grejen va ju inte heeelt okänd. :P haha..

Imorrn jobbar Jim igen.. O jag har inte riktigt en aning om va jag ska göra... Måste göra min läxa till mitt besök hos Psyko på Måndag... Har inte aaaaaaaallllllssss lust.... Bläääää!! =/ Men men, måste göras.... Annars så får jag väl typ städa här hemma. En vanlig söndag;) haha..

Nää, nu ska vi se på nått..


Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

Haha.. ja turkisk peppar inte inte våran starka sida ;) Jag ser självklart också på Dansbands ja vad det nu heter.. så bra och snygga killar ;) pussiluss

2008-11-16 @ 08:40:27
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0