sol:)

Har så ont i min mage!!=/ "Hata veckan!"
Undra hur gud tänkte när han kom på att kvinnor skulle ha mens?! haha.. Förjävligt!!

Men det är tur att det är så fint väder idag! me tanke på hur de va igår så är detta toppen!! :)
Skrållan sparng somen tok när vi va ute förut:) verkar som om hon tycker det är mysigt när det är frost i gräset:)

         



När vi höll på o tömma min Farmors lägenhet så sa jag till pappa att "det där vitrinskåpet vill jag ha" Det blev perfekt här hemma på tv bänken med hjärtanen som Jim har fått av mig!:) Problemet blir bara, vart ska han ha dom som han får sen? haha..






Nä, nu ska ja se på one tree hill:)                                                                                                                                                                      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0