SNÖAR!!

JAA!! Det gör ju faktiskt det.... Även om det är typ 60regn och 40snö.. Haha..
Längtar sååå galet mycket tills det blir kallt och snön faller ordentligt!! :) MYYYYS!!!

Ja, jag sitter här hemma själv.. Jim åkte till jobbet för 30min sen. Jag sitter nu o försöker göra min läxa... Baaajjjs!!!=/ Sååå tråkigt!! Önskar man kunde dra fram tiden.. sisådär 4år!
:)

Jessica!!! Jag saknar dig!!!!
Varför är vi så långt ifrån varann för?!?!?!!!!! :(
Min Bejb och Kittekatt!!





Hihi, Vi är så söta här;) Tuffaste 20åringarna i Hässelby;) hahaha..

Älskar dig min Pessin!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad har du för läxa? :) Visst är de härligt med snön?!

2008-11-16 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0