Hemska hissar och gott bröd...

Idag va jag, Bea o Hanna i stan. Dom kom ner till mig vid halv 11, så vi satsade på 11.04 tåget. Gick bra det:)
När vi kom in till stan så gick vi till Åhlens, Bea skulle köpa "Pingu" filmer till Hanna o lite musik till sig själv. När vi skulle ta hissen ner till "Tunnelbane planet" så går jag in i hissen, Bea kommer efter med vagnen. Men när hon har kört in vagnen så stängs hissdörren! Bea kläms emellan, jag snabb som F*N på o trycka på "Öppna" knappen, den öppnas och hon kommer in. Efter henne kommer en gammal gubbe med krycka in. Jag höll in den där "öppna" knappen så han inte behövde bli klämd.... Och den här gubben, GUUUUD va han luktade!! och han va såå stor! gaaah!
Men iaf, när vi kommer till vårat plan, så öppnas dörren, Bea går ut.. och hon hinner inte mer än ut innan dörren stängs!! "vad är det för feeeeeel?!?!?!?!?!?!" tänker jag... Suck, jaja, får väl åka till nästa våning då o ta rulltrappan. O de här gubben skulle oxå ut där, så han går ut. och i samma sekund som han gommit ut genom dörrn så stängs den(!) så jag släääger mig på "Öppna" knappen så han inte blir klämd. och dörren går upp igen och då faller den här stooooooooora mannen bakåt!!!!!! Jag typ drar fram min hand för o ta emot honom.. Men guuuud!! Det gååår ju inte! Jag bröt ju typ handen.. Han faller till golvet.. Och min första reaktion är "dööörn!!" Slänger mig på knappen igen, så hans fötte rlixom inte blir avkapade! haha.. Nää,men heelt stört! Och personalen, dom typ bara stirra! Va tvungen o typ säga till dom o komma o hjälpa... Guuuud! Det av heelt sjukt!!! Men sen kom vakterna ganska fort.... Jag gick därifrån med en ond hand och skulle nu hitta Bea o Hanna.. Hmm.. vart kan dom vara... Men hittade dom ganska fort.. :) Vi hittade all vi skulle ha, sen gick vi till Panduro. Där kunde man ju gå i evigheters evigheter! haha.. Hittade lite grejer jag skulle ha till mina ramar jag ska fixa här hemma.:) Sen gick vi till Hötorgshallen. Där köpte vi nybakat bröd, skinka och skagenröra. Heeem o äta! :)
När vi kom hem till mig o Jim, så åt vi det där ooootroligt gooooda brödet! GUUUD så gott!! haha..
Sen så tittade Hanna och jag på Bamse och Nalle Puh. Bea somnade i soffan och Jim satt o plugga, Så duktig!:) hihi..

Har nu sagt hej då till Bea o Hanna... Inge roligt alls!! Vill inte att dom ska åka hem! Har varit sååå mysigt att ha henne här!:) Min lilla Prima!:) hihi.. Men ska ju dit i Januari, så behöver inte vänta såå länge. :)

Men det har verkligen varit så otroligt mysigt o vara med henne! Hon är ju så stor! Man kan ju prata med henne, hon förstår allt och skrattar och leker. :) GUUUULL UNGE!! :D Kommer sakna henne massor...:(


Hanna i soffan uppe hos Mamma.



Hanna på tåget=)


Gullisar=)

Kommentarer
Postat av: SANDI

Kul att du har börjat blogga tjejen=)



Många kramar!!

2008-11-04 @ 21:38:32
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0