Vinter?!

hmm.. Vart är snön?! Förstår inte va det här är för jul... ? Det är 15 dagar kvar till Julafton och 18 dagar till min födelsedag.. Kommer jag få nån snöö??
Hmm...

Idag va jag i Barkarby skolan. Pratade med föreståndaren för förskolan. Hoppas på att få arbetsträna där!:) Är ju dax snart lixom. :) Han lät mycket possitiv till det hela. Och skulle prata med sina kollegor. Ska bli så roligt! Håll tummarna!!

Imorgon är det Försäkringskassan som gäller. Dom kommer o träffa mig och psyko. Så får vi se vad dom säger. :)

Idag va jag o Jim o handlade oxå. :) Fyllde på kyl o frys;) Köpte även ingredienser till Lussebullar. Och pepparkaksdeg! Så hoppas på att vi kan baka på fredag om grabbarna kommer hit. :)
Måste bara skaffa mig formar till pepparkakorna.

Nu är det väl bestämt. Vi måste hämta hem Chica innan den 26 Februari. Så jag och Aslan kommer åka ner och så ska vi till veterinären o knipsa kulor och dra tänder. Sen efter 3-4 dagar så kommer mamma ner. Så åker vi väl hem 2dagar senare eller ngt. Blir suuper!:D
Hihi..

Nu ska jag o Jim se på Chuck!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

snön är här :)

2008-12-10 @ 10:46:46
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Jessie, Natalies mamma

läste det! stackare!!

2008-12-11 @ 10:46:04
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0