Vilken helg!!

Ojoj, nu är man 22. Haha, alla undrar hur det känns. SKa det kännas annorlunda när man fyller år? När man är så här ung menar jag. Förstår när man kommer upp i 30 där. ;)

Ja, fredagen så va Jim o jobbade. Jag skulle ha städat här hemma men så blev det inte.. Orkade verkligen inte! haha.. Vi tog en promenad upp till mamma runt nio. Hon va såå sugen på choklad, så då kom vi dit till henne med det. :) Hon hade vart så duktig! Stod o baka chokladrutor, tårt bottnar och nå sockerkaka.:) Vi stannade inte så länge.. gick hem o såg på The Dark Night. Ganska bra!
När kl va 24.00 så grattade jim mig. :) hihi..

Lördagen startar med att mamma ringer o väcker mig runt kvart över nio. Jag går upp o fixar mig lite. sen åker vi till ICA Viksjö o handlar det sista. Åkte o köpte godis oxå. SÅÅÅ mycket godis! :D:D hihi.. Sen hem till mamma och fixa tårtorna och jag plockade ihop lite grejer som skulle med hem till oss. Och så lockade jag håret oxå med min locktång jag fick av mamma!:D hihi.. Äntligen! Nu måste jag bara lära mig hur man ska göra;)
Mamma körde ner mig vid ett. Då gick jag o duscha. Mamma kom vid 4 o sen Runt halv5 kom Leif. Så käkade vi middag och hade trevligt! Fanny o Andrew skulle ha vart med oxå. Men Fanny va sjuk... Trist!!=(=(
När vi ätit klart så kom Sandi!:) hihi.. Så vi gjorde dipp. :) Jim o Leif stod i vardagsrummet o splade Wii. Boxning och golf. Jag o Sandi spelade Bowling. Såå roligt!! :D Sen vid 19 så kom Kattis o Jocke. Vi drack lite drinkar och åt godis o va sociala;) Hela vårt köksbord va fullt med chips, morätter, gurka, dipper, godis skålar och choklad. Tårta, chokladrutor och lite sprit;)
När klockan va 21 så kom Jessica. :) Såå roligt att hon kom!!:D Alldeles för länge sen! Så vi hade jätte roligt tycker jag!!!:D hihi.. Drack och snackade massor!:P
Johan och Dellfan kom oxå. Tycker det är så jobbigt o prata massa engelska! Men gjorde inte så mycket. :P
Ja, kvällen va ycket lyckad iaf!:) Förutom att det va alldels för mycket godis o grejer kvar!!! =/



 




Jag kom väl i säng runt 2tiden. va heelt slut o snurrig, ;) Jim o Leif satt o kollade på ngn dokumentär o Jim kom in o la sig vid 4. Leif sov i sin tältsäng ute i v-rummet, ;)

Idag så har det avrt fullt hus! Vi va 19stycken här hemma samtidigt! haha.. Heelt stööört trångt! hahha.. Men mycket trevligt!:) Va väldigt kul att Jessie, Rickard och Nattisen kom hit oxå!:) hihi..

Ja, va fick jag då?!:)
4 grogg glas av Johan o Dellfan
Pärlor och lite andra smyckes grejer av Kattis o Jocke
En smyckes torso av Sandi
En trilling drink som bestod av en Smirnoff ICE, Breeze Pineapple o Watermelon av Leif
En ljuslykta av Jessica
Presentkort på Gina av Theese o Gustav
Ljuslykta av Sofia Viktor o barnen
Presentkort på Cervera av Lillemor o Hasse
En bok o 500kr av Eva o Clas
Choklad Geisha av Bror, Christer o Gittan
 
Mycket nöjd med allting!!:D Ska till cervera imorrn o köpa två svarta tallrikar till :) hihi..

Nu blir det sängen..... Sååååå trött!!

TACK ALLA FÖR FINA PRESENTER OCH FÖR ATT NI KOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0