Te och härliga dofter.

Ja, igår skulle jag ju ha träffat försäkringskassan........... Jag o Jim åkte till sjukhuset. Satte oss ner o väntade... Sen kommer psyko gåendes.. Med en lapp i handen.... på den lappen står det att min handläggare från F-kassan är sjuuuuuuk!! Den lappen hade hon fått i sitt fack kl 11.25! och där satt vi; 15:20! Huuuu rmånga timmar hade hon inte haft på sig att gå o titta i sitt fack?!?!?!!!! GAAAAH!!! Här har man gått o vart orolig flera dagar för det här mötet.. o så är hon sjuk! =/ GRR! Så vi fick ju åka hem igen.... suck!!

När vi kommit hem drack jag lite te.. Började få mycket ont i halsen! =/ Fixade med kycklingen till middag. Mätte upp ris och gjorde sallad. :) Sen så kom bror hit. Han hade inte orkat vänta på mamma. :P haha.. Så jag satte på ris och började steka kyckling. Luktade så gott!:) men shiiiiit va starkt det vart! haha.. rann ur näsan på mig o mamma! haha..
Sen åkte vi till pappa. Det va massa folk där!:) Marcus har jag inte sett på jätte länge! Så det va roligt! Sussi va oxå där. Pauline är i Holland på nå stort stall, verkade coolt! Sen va Peter Lindström där oxå med sina pöjkar. o självklart Anna & Bengt.:) Sa till Anna att hon måste baka myyycket bröd till julafton!:) haha.. ÄLSKAR MOR ANNAS BRÖD!:D får lite gåshud bara jag tänker på hur gått det ska bli.... :) hihi..
Ja, vi fick iaf fika där. Lussebullar, bullar, hemma gjord Prinsesstårta ock kakor. Syrran fick sina presenter, av mig fick hon 3par örhängen och ett hemmagjort gipshjärta som va svart med en text på. Har gjort allt igår på arbetsterapin. haha.. Snacka om sista sekund;)
Men det va en trevlig kväll!



När jag kom hem va jag riktigt trött och halsen bultade av värk! Kunde knappt somna... Drack en kopp te och tog en smörgås. Meeen te, det är riiiktigt kiss-framkallande! Gud va kissnödig jag blir av det! haha... Och torr i munnen blir jag oxå!! =/ Hmm...
Somande tillslut iaf.. :) men har vaknat flera ggr under natten.. Vart riktigt torr i halsen och haft ont..
När jag vaknade imorse så va mitt gomsegel 3dubbel så stort! Menar verkligen allvar!! Det va såå uppsvullet! Och de va så obehagligt! Tänk att du har ngt i halsen som inte går o svälja ner.... GAH!=/
Drack en kopp te runt 8tiden sen la jag mig en stund igen.. Jim han fixade sig o begav sig av till skolan.. Så vi 10 gick jag upp.. Ut med hundarna och sen in i duschen.
Åkte sedan till stan en snabbis. Bra träning!:) Sedan till Kista-från centralen! Guuud va jobbigt det va! Hade inte en aaaning om att perongen till kista låg typ 4våningar ner!!! Fy in i helvete va jobbigt det va!! Paniken svämmade NÄSTAN över! Men klarade det iaf..... Kom tillslut till Kista! Träffade Fanny vid SALT o då kom Jim oxå. Skrämde mig bakifrån! =/ Så vi gick o åt på Food grejen o sen gick vi till henens jobb på Body Shop. GUUD VA GOTT DET LUKTADE DÄR INNE!!:D Ville ha allt! hihi.. Jim hade lämnat oss en stund. Och när han kom tillbaka så sa han att han hade köpt min julklapp!! Spännande!!:D:D:D Jag har ju börjat med hans oxå. :) Blir super bra det här! hihi..

Nu ligger jag här i soffan. Med en kopp te i handen och under filten. Har jätte ont i kroppen och har huvudvärk.. Inte kul alls!=/ Men hoppas det blir bättre tills imorrn! För då kommer Johan Pohan och Leif!:) Då ska vi baka lussebullar och Pepparkakor!:) hihi.. Muums!

Jim ska nu få ta hand om mig lite. :) hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0