Regnar-igen...

Vaknade halv 7 imorse.. Då va Nellie såå kissnödig! så va bara o dra på sig kläder o gå ut med henne.. Aslan fick följa med. Dom kissade o så gick vi in igen-fort!! för satan va det regnade då!! va ganska glad att klockan va så lite, ¨ör guud va mysigt det va o krypa ner i sängen igen:)

Igår skulle ju johan ha kommit hit. Men blev aldrig så.. Men gjorde inget. Jag o Jim hade super mys i soffan:) Åt middag och sen kollade vi på Dexter och CSI Miami.:) Tända ljus o alla hundar ville oxå mysa..:) hihi..

Idag har jag vart o tränat. gud va tråkigt det va! haha.. Meen, det gör inget. :P ska komma iväg imorrn oxå. efter gruppen. Sen kommer ju mamma hem imorrn!!!:D Den här veckan har vart så lång... Vi träffas nästan varje dag, så när nån av oss åker bort så känns det så konstigt!=/  så tur att hon kommer imorrn!:D

Idag kommer Leif hit:) Han ska bjuda oss på middag. Korvstroganoff blir det nog. Mumsigt!:)

Pratade med Fanny förut oxå.. stackars... bara jobbar hela tiden!! Saknar henne ju!!!

Har lyssnat på Alejandro Sanz idag. är så mysigt o höra.:) Blir glad! :)
Och han är ju såå bra!:) hihi.. o snygg är han oxå..:P


Mums:P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1250 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



Lycka till!

2008-12-02 @ 17:28:17
Postat av: Sandra

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1250 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



Lycka till!

2008-12-02 @ 17:28:42
Postat av: Sandra

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1250 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



Lycka till!

2008-12-02 @ 17:28:43
Postat av: Bea*

Hejdär, haft en bra dag?

kram

2008-12-02 @ 17:29:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: [nydesign] - jen

Har min första tävling i bloggen där du kan vinna en önskad header eller en design om du reggar dig ^^



läs mer i bloggen...

2008-12-02 @ 17:29:48
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet!:( Tänkte på dig hela tiden när jag var där.. Tänkte ge mig kast på att hälsa på. Men av någon anledning begav jag mig hemåt på en gång, var bara där en halvtimme typ.. När snuvan rymt sin kos måste jag komma förbi! :)

2008-12-03 @ 10:39:36
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Absolut! Vi har ju all tid i världen vi latmaskar som sitter hemma hela dagarna=P Puss på dig

2008-12-03 @ 16:47:35
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Sandi

Mmmm.. en mörk främling på bild =)skrattar



Tack gums för dem fina orden!! Tror inte mitt huvud funkade riktigt som de skulle just då.. men tack för din omtanke!



Kramar <3

2008-12-03 @ 21:22:09
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0