Oj vilken kväll!

Gud vilken lång kväll det blev! Vi har hunnit med massor! Först kom mamma hit vid halv 6. Jag fick en JulBlomma och en söt Tomte:) Ska ta kort sen på dom:)
Sen kom Jim hem. Galet sur och hungrig.. Nu har ju datumparkeringen börjat här ute, så han hade inte riktigt en aning om vart han skulle stå nånstans.. När han hade vart hemma i ca 10minuter dyker Leif och Pohan upp. Skulle ju ha gått o mött dom, men tåget vart försenat.. (Ovanligt!!) Så när dom kom in genom dörrn så gick vi ut till bilen, disskuterade lite om vad som egentligen gällde... Vi kom fram till att Jom hade parkerat fel, så va bara o flytta på den..
Sen gick vi till Konsum, köpte en till carbonara sås, vindruvor och en Brownie kaka. (<--Inte så god...) När vi kom in igen så satte sig Johan och Leif o spela GH, dom passade på medans Jim va uptagen i köket. Jim tycker ju inte om GH.... Hur man nu iiiinte kan göra det?!! Så jag o Jim stod i köket. Han fixade kakan o jag middagen. :)
Va så trevligt så!:) Och när allt är som varmast och allt kokar o bränner fast(!) så ringer det på dörrn.. Då kommer mamma igen och brorsan. Då har dom varrt i hans skola, dom har en liten butik där. SÅ då har han köpt ett jättefint ljusfat till mig!!!:D sååå fint!!!:D:D:D och så fick jag en tomte till:) Jim fick en söt liten silverram (format som ett hjärta) som han tyckte att Jim skulle sätta ett kort i på oss. :) Så söt!:) hihi..

Seeen blev det äääntligen middag!!:D SÅÅÅÅ GOTT BLEV DET OXÅ!!:D och två matlådor. :P Perfekt!:)
 Sen blev det lite mer GH och den såg vi TVÅ TUFen. Så bra med massa fighter nu i slutet på säsongen;)
När det va slut så blev det lite krigsspel. Blir tookigt stressad när dom spelar sånt! Får ont i magen... =/
Nu har killarna precis gått.. Jag o Jim ska nu kolla på en film. :) Sent det blev...
Men gör inget. :) Inga särskilda planer imorrn.. :)

så nu - Eagle eye tror jag den hette. :) Är nog bra tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandi

Jag har börjat julpynta lite här hemma me.. har liksom inget annat o göra då man är hemma o sjuk ler



En film JAG mer än gärna vill se är me Leonardo DiCaprio - "Body of Lies"!!! Har ni sett den??



Puss o ha en toppen skön helg! =)

2008-12-05 @ 11:01:39
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0