Min fina klänning!:)

Helgen har vart riktigt jobbig.. Är dunder förkyld och hostar.. Kan knappt andas ibland.. Men hoppas det blir bättre snart!
I lördags så låg jag o jim i soffan heela dagen! Sov till och från.. :) Va ganska mysigt! trots att snoret rinner o näsan är suuuper torr o fnasig...=/
Men vi tog oss hem till mamma på lördagskvällen. Fick grillad kyckling och jääääättte goda potatisklyftor! Guud så gott det va!:D hihi.. Men fick nästan andnöd när jag hade mat i munnen.. haha.. Riktigt obehagligt!
Söndagen spenderade jag hemma hos mamma. Hon målade ena sin vägg i vardagsrummet, grå. Mycket fint vart det!! :D hihi.. Sen tog vi det mest lugnt o åt mat.

Igår va jag o Jim i kista. Sprang på Andrew som skulle träffa Fanny. Så vi gick tillsammans till henne. Och då träffa vi Emma oxå:) Vi kramades lite o sen gick jag o Jim o handlade lite julklappar och åt hod mat. :) Jag hittade en jätte fin klänning som jag ska ha på min födelsedag!:D Den är såååå fin!:D hiihi..






ÅH! Vi gjorde ju pepparkakor i fredags. Jag gjorde ett stort hjärta som jag skrev LITEN+STOR på. Och så här fint vart det.....


...efter att Skrållan hittat det på köksbordet och ätit upp kristyren.. hahaha... Såå fint! hahaa.. Så va bara o kasta det..... Haha..


Men gud va gott det är o värma en lussebulle och krypa upp i soffan!:) hihi..

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

så fiiin klänning! haha.. stackars peppakaka!

2008-12-16 @ 14:42:40
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men det är ju inte så lätt. Alla har ju sina respektive med sina släkten och så vidare.. Måste man ha en väääldigt stor lokal. Haha. Men det löser sig nog hur vi gör.. Hoppas jag. Vart hamnar ni i jul då?



Jätte fin klänning btw! :)

2008-12-17 @ 10:42:48
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0