Julkänsla!

Igår va jag uppe hos mamma nästan hela dagen. Hon målade klart sin vardagsrums vägg. Blev jätte bra! Ska vi bara tapetsera sen... :) Kommer bli såååå fint!!
Hon har ju fått sin Björk-tavla nu oxå. :) Den blev riktig bra!
Men iaf igår, vi fixade granen. :) Mamma hade köpt en likadan gran som vi:) En vit och ståtlig fin gran!:) Så vi satte ihop dem och klädde den så fint! Sen slog vi in lite paket oxå. Sen åt vi goood mat (taco variant) och så kom Jim dit oxå efter en låång dag på jobbet.. Vi åkte hem vid halv 10. Laddade ner Harry Potter och Fenixordern och myste ner oss i soffan. :) Myyyys!!

Idag har det vart  fuuuuullllt upp!! Städat och tvättat sen 11 imorse. Så nu är det fint. :) Hihi, såå duktig så:)
Jim jobbade idag med så när mamma åkte från jobbet så åkte jag med henne upp. Vi slog in fler paket, Jims bla. :) hihi.. Och sen gjorde vi en liten skinka i ugnen. Blev såå god!!:) hihi.. Så nu har jag skinka här hemma oxå. :)
Jim kom o hämtade mig, hundarna och alla paket som skulle med oss. Vi kom hem och satte ihop våran gran. :) Satte i ljus och sen alla fina kulor :) Gjorde några jätte fina kulor oxå!:) hihi..

Nu sitter vi här i soffan o kollar på Jeff Dunhan och terroristen på 5an. :) Jag tittar lite då o då på våran fina gran:) hihi..
Vi hade ingen bra plats för den bara, så vi fick ställa den bakom fotöljen. :) Men blev bra iaf. :)



Våran fina Gran!:)



        

VI:)




Imorrn ska jag träffa Emelie:) EVIGHETER sen!!! Vi ska fyyynda hoppas jag, om vi hittar något. :) 70-80% på en lagerbutik i stan.:)

Nu ska jag ta en skink macka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0