JULAFTON!

Kan ni förstå att det är Julafton om exakt 5dagar?!?!?!!!!!! Det är ju heeelt galet!
Men iaf...

Igår va jag o mamma i Kista. Köpte Jims julklapp. Hoppas han blir glad!:) Jag tycker den va jätte bra iaf! hihi.. Spännande!
Och han har köpt nått till mig som jag veeerkligen inte kan klura ut va det är för ngt... ! Han sitter här hemma o är alldeles pillimarisk och säger att han längtar till julafton då jag får öppna o han får se mitt ansiktsuttryck. ! haha.. VAD ÄR DET FÖR NÅTT?!?! hmm.... Sååå nyfiken! hihi..
Vi ska ju ut till pappa, så det blir fuulllt hus!:) Väldigt mysigt!:) Men tänd brasa o hemlagat bröd;) hihi.. Tror det kommer en hund oxå, så då blir det 4hundar och en allergisk pappa! haha.. Men kommer nog gå bra! Han får ta mycke tabletter:P haha..

Sen fyller ju jag år den 27. Då blir det kalas:) hihi.. Kommer förhoppningsvis lite folk hit o kalasar!:) Sen på lördagen så kommer såna som inte kalasar med oss på kvällen och fikar:) Bla Jessie, Rickard o ch Nattis:) hihi.. MYYYS!!! <3
Undra vad man får i flrdelsedagspresent då.. Hmm.. Mamma har oxå varit lite finurlig.. Undrar! :P

Blir spännande!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0