En trevlig Afton

Jaa, i onsdags va det julafton. En mycket bra dag va det oxå!:) Jag o Jim gick upp vid halv 11. Jag duschade o han rakade huvet;) Jag sminkade mig, han duschade.. Jag fönade, han klädde sig.. Jag plattade, halvlockade och han åt frukost.. haha.. Så såg våran julaftonsmorgon ut. :P
När klockan va 12 så hämtade Jim bilen så vi skulle få in alla paketen;) hihi.. Kan säga att bilen vart FULL!

Det va ganska mycket trafik. Allal va väl på vög hem till sina familjer. Runt halv 2 va vi ute på Djurö. Pappa va inte hemma, han va o tände ljus hos min farmor o farfar. Så det va bara vi o Carina o syrran. Så jag packade upp alla paket o la dom under granen. GUUUUD va paket det låg där! fast hälften av dom va ju till Eddie (syrrans kusin) och jag hade några dör oxå såg jag;) hihi..

Det STORA där är till Jim. Det va hans helikopter. :) hihi..

Runt tre kom alla. Carinas föräldrar, hennes bror med Eddie o fru. hennes föräldrar och så va Peter med oxå. En vän till famijen. Han skulel sitta ensam så då fick han vara med oss. :) Vi kollade på Kalle och dom vuxna drack glögg;) hihi..
Vi kokade potatis, ställde fram sillen, brödet, lite korv, köttbullar, nyrökt ål... Muuums! haha.. allt förutom sillen.. ;) haha..
Det va mycket trevlig kväll!:) Mycket prat o skratt! När klockan va runt halv 7 så kom tomten!:) Han hade några paket i sin säck;) Eddie är nog den skönaste ungen jag sett! haha.. Han är 8månader och bara tittade på tomten som att han typ tänkte "vem faan är du o va har du på dig?!" haha.. När Tomten gått så öppnade vi alla andra paketen. Guud va grejer! haha..

Hundarna fick tugg ben från en tjur.
Jag fick:
Presentkort från Gina, Body shop och MQ. En ljuslykta, Sex and the City filmen på BluRay. :) Pärlset, och det bästa av allt! Ett WII och WII FIT från min kärlek!:) Ja, mamma o Leif va med på ett hörn oxå. :P hihi..
Jim fick: En bok "Toys for Boys", en stor helikopter, t-shirt, ett hjärta från mig. :) hihi..
VI fick: påslakan, två svarta tallikar från Höganäs, en sån där vatten grej som lyser rött när vattnet är varmt o blått när det är kallt. Och så fick vi 3000 av pappa, Carina o syster. Ett bidrag till en ny TV. :)



Tror jag fick med allt;) hihi..

Skrållan va trött och låg i Jims knä o sov tillsammans med Ronja. Zorri åt på sitt tjur-ben och Aslan låg i sin bur.



Men va tycker ni om Pappan min, Mycket lik tomten va?!;)

      



Ja, det va iaf en mycket lyckad kväll!!! Vi va hemma runt 12. Heeelt slut!! Vi gick o la oss på en gång.. haha...

          






Imorgon är det min födelsedag. :) Då kommer det lite vänner hit. Ska bli trevligt!!
Och sen på Söndag blir det fika på dagen. Jessie, Rickard o Natalie kommer hit oxå. :) Ska bli trevligt! hihi..

Åh, vi spelade Wii igår jag o Jim. Skiit roligt! haha.. Blir nog mer av det ikväll;) hihi..

Nu måste jag städa, men har inte alls lust....=/

Kommentarer
Postat av: Syster

ja det var en underbar kväll:) jag var så glad över att du, jim o hundarna skulle komma så du anar inte :) jag älskar dig syster <3

2009-01-11 @ 02:59:51
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0