Jisses...

Jag o Jim va precis på Willys. Köpte lite grejer där tills imorrn. GUUUUD va lite folk det va!!! Vi kom dit 18.34. Gick in, tog chips, gräddfil, dipp, kakor o lite andra grejer.. betalade o åkte hem.. när vi kliver in genom dörrn här hemma så är klockan 19.54. Haha.. gick lagom fort. :P

Nu när jag satt här o skrev så ser jag att aslan ligger o tuggar på ngt... MIN SLADD till Wiiet!!!! =O




TUUUR att Jim jobbade idag. Han hade nämligen köpt en sladd så vi får HD upplösning. Så tuuuur, för vi skulle ändå inte använda den som nu är sönder.. hahaa..

Längtar tills imorrn! Ska bli så roligt!:D hihi..

Nu sitter jag här o äter ZOO apor. Såå gott!:) hihi..


Jim hade ju jobbat idag som sagt. Så han hade köpt en till handkontroll. :) Så ni kan man spela två!:D hihi..


Nu blir det lite spela!:)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Tack för senast gum's!



Ledsen att jag inte hann vara kvar så mycket längre.. Hoppas ni hade en forsatt rolig kväll=)



Kramizar!! <3

2008-12-28 @ 18:26:53
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0