Inga tomtar...

Idag skulle jag o mamma ha gått på Hundmässan. Men när vi kollade programmet så såg vi att hundarna vi ville se är imorrn.. =/ Så blir upp 7imorrn bitti för o åka dit. :P

Så idag blev det då istället att åka till Jakan. Mamma va tvungen o köpa nya glasögon till bror. Hasse va inte där, men man får ju hjälp iaf. :P
Sen gick vi till Hemtex. Jag skulle ha bordstabletter, med tomtar på. Meeeen sjääälvklart så va alla slut!! Grr.. Åh jag som verkligen ville ha dom ju..:( Dom va så söta! Men men... Inga tomtar idag inte..=/
Vi va på Kicks oxå, köpte hårfärg så jag kan färga håret igen. Är inte så fint med utväxt;)

Igår köpte jag nya jeans!!:D Underbaaart!! Dom är såå fina! Och sköna!:) hihi..

Fanny skulle ha kommit hit ikväll. Men nu visade det sig att Andrew kommit hem! :) Såå kul för henne!:)
Så vet inte riktigt vad jag o Jim ska hitta på. Blir ju inte sent.. Måste ju upp tidigt imorrn.;)

HAde fått mail av Bea idag oxå!:) dom hade namngett alla valparna. :) hihi... Så sött! Alla valparna börjar på C. "Team Tango  Chiquitita" heter mammas. :)
Chispa, Cleo, Coco är tjejernas namn:)
Café au lait, Chip, Casanova och Clofford är pojkarnas namn:)
Jaa, lite udda namn ja;) Men det är meningen!:P haha.. Hoppas på o får lite nya kort snart!:) hihi..

Åh, tog kort på mina söta tomtar jag fick av mamma o bror!:)

       

Vill bara att snön ska komma nu igen.. Så man får lite Jul känsla... Är så trist när det bara regnar.....=/


Nää, nu blir det tända lite ljus och få upp värmen här inne...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0